مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور:

تبیین حقوق انتخاباتی مردم از تکالیف حقوقدانان بسیجی است 

«بهرامی‌پور» گفت: مشارکت مردم در انتخابات عامل افزایش امنیت کشور است؛ بنابراین بسیجیان مکلف هستند که حقوق انتخاباتی مردم را تبیین و در زمینه حضور حداکثری، ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۶۷۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ - 24June 2024

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «رسول بهرامی‌پور» مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور در همایش جهاد تبیین حقوقدانان بسیجی که صبح امروز در مجتمع ولی‌عصر (عج) سازمان بسیج و  هم‌زمان به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات در کشور ما باعث خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان می‌شود؛ لذا حضور و مشارکت مردم برای نظام سیاسی کشورمان تولید قدرت می‌کند و این قدرت افزایش امنیت را در پی دارد؛ از این روی ما بسیجیان تکلیف داریم که حقوق انتخاباتی مردم را تبیین و نقش خود در دعوت حداکثری مردم را ایفا کنیم.

تبیین حقوق انتخاباتی مردم از تکالیف حقوقدانان بسیجی است 

بهرامی‌پور ادامه داد: نیاز‌مند رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی هستیم؛ لذا وظیفه ما مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بر اساس معیار‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ به همین دلیل در شرایطی که همه دشمنان متحد شده‌اند تا ملت را از نظام مأیوس کنند، موظفیم که جهاد تبیین را عملی سازیم.

وی افزود: امروز دشمنان به دنبال توقف قطار انقلاب اسلامی هستند؛ به همین خاطر باید رئیس جمهوری انتخاب شود که راه «شهدای خدمت» را ادامه دهد و این قطار را هم بدون توقف و با سرعت به پیش ببرد؛ از سوی دیگر در «هفته حقوق بشر آمریکایی» هستیم؛ آمریکایی که با هزینه‌های بسیار زیاد و با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود انواع دشمنی‌ها را علیه انقلاب اسلامی ایران اِعمال می‌کند؛ به همین دلیل باید با روشنگری که انجام می دهیم چهره واقعی دولت آمریکا را به همگان نشان دهیم.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور اضافه کرد: نباید اجازه داد که عده‌ای خاص حضور مردم در انتخابات را به نفع خود مصادره کنند؛ لذا صرف‌نظر از نتیجه انتخابات، اصل حضور مردم در انتخابات پیروزی برای این نظام محسوب می‌شود.

بهرامی‌پور گفت: در این انتخابات بعضاً بی تقوایی‌هایی نسبت به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد که باید با روشنگری‌هایی که صورت می‌گیرد، پاسخ چنین بی‌تقوایی‌ها را داد و این گفتمان را در جامعه نهادینه کنیم که راه برون‌رفت از مشکلات، مراجعه به صندوق‌های رای است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها